2019. október 30., szerda

Spooktober

Képtalálatok a következőre: halloween gif"

Üdv újra! Egy ideje sajnos eltűntem, de már készülnek a következő irományok és egy sorozatajánló is várható a blogon. Viszont most egy kihívást fogok végig csinálni. Köszönöm szépen a tejeskávé c. blog szerkesztőhölgyének, Lina M.-nek. Jól esett tőle, hogy gondolt rám.
Na, de essünk neki a dolgoknak!


Szabályok:
1. Ha elvállalod a Spooktober kihívást, tedd ki a táblát (fent) az összes ilyen témájú bejegyzésedhez!
2. A bejegyzéseidben linkeld be ezt a bejegyzést, hogy így minden érdeklődő meg tudja találni a leírást!
3. Szerintem kedves dolog minden egyes poszt után meghívni valakit, hogy vállalja el ezt a kihívást!

Képtalálatok a következőre: halloween tumblr gif"

#elsőposzt
Mit jelent számodra a halloween?
Hát, kicsinek sosem ünnepeltük a szüleimmel, de ahogy egyre csereperedtem felfele, egyre inkább kezdett érdekelni a dolog. Sajnáltam, hogy mi sose mentünk csokit gyűjteni, de el kellett fogadnom, hogy ez mifelénk nem divat. Tavaly jutottam el először odáig, hogy tököt faragjak, s nagyon örültem a kicsikének. Fájt a szívem, amikor ki kellett dobnom. Idén már kettő tök vár faragásra, amit hétvégére kifogok tenni az ablakba. Anyummal pedig idén a Family Park halloween estjére megyünk, pontosabban ma, szóval ezért is rakom ki ilyen korán ezt a posztot. Majd talán hozok róla egy beszámolót, de ez még nem biztos. Röviden ennyi. Imádom az őszt, s a halloweent. Ilyenkor más a levegő is oda kinnt, s több mindent észre lehet venni, ha eléggé figyelünk a környezetünkre. Különleges időszak ez, bárhogyan is nézzük a dolgot.

A kihívottam pedig: Reinman Franciska

2 megjegyzés:

Neva Bajkowe Szablony