2019. november 4., hétfő

Spooktober #2 #3 #4 #5

Képtalálat a következőre: „halloween gif tumblr”

Sziasztok! Sajnos nem tudtam úgy megoldani ezt, ahogyan szerettem volna. Úgy terveztem minden nap kirakok egy posztot, de vagy nem voltam netközelben, vagy egyszerűen úgy elrepült egy-egy nap, hogy csak pislogtam, hogy már aludni kellene menni. Így egybe hozom a maradék négy posztot, remélem nem túl nagy probléma. Továbbá igyekszem aktívkodni novemberben, s szégyellem magam, hogy kicsit elhanyagoltam a blogot, pedig szeretem csinálni. No, mindegy. Vágjunk bele a kihívásba, mert száz szónak is egy a vége. 

ˇ

Szabályok:
1. Ha elvállalod a Spooktober kihívást, tedd ki a táblát (fent) az összes ilyen témájú bejegyzésedhez!
2. A bejegyzéseidben linkeld be ezt a bejegyzést, hogy így minden érdeklődő meg tudja találni a leírást!
3. Szerintem kedves dolog minden egyes poszt után meghívni valakit, hogy vállalja el ezt a kihívást!

#második poszt
30 rémisztő kérdés tag
1. Kedvenc horror vagy Halloween témájú zene? Soap&Skin - Me and the Devil.
2. Nevezz meg valamit, amire mindenképp szükséged lenne, ha egy elhagyatott épületbe kerülnél! Elemlámpa, hogy lássak valamit a sötétbe! és valami eszköz, amivel nagyot lehet ütni.
3. Kipróbáltad már valaha a Ouija táblát? Még nem, de igazából tervezem. 
4. Kedvenc horrorfilmes főgonosz? Miért ő? Maybe, a Fűrész. Talán azért mert olyan emberi, megismered, s megérted miért teszi azt, amit tesz. A végére már neki szurkolsz. 
5. Mi a legbosszantóbb/legijesztőbb  dolog ami valaha történt veled, mikor egyedül voltál? Igazából sok minden ijesztő történt már velem, viszont szerintem a lidércnyomástól rosszabb nincs. Kétszer is előfordult már velem, s abban a pillanatban a legrosszabb rémálmaimat éltem meg. Nem kellemes dolog. 
6. Ha lehetőséged lenne a barátaiddal egy éjszakát eltölteni egy kísértetházban, megtennéd? Naná! Én minden ilyesmi dologban benne vagyok, nem kell kétszer mondani. 
7. Hiszel a babonákban? Valamelyikben igen, valamelyikben nem. 
8. Láttál valaha valamit/valakit, ami/aki a valóságban nem is volt ott? Most ez sokak szerint hülyeség lesz, de én személy szerint rendszeresen. 
9. Melyik városi legenda rémiszt meg a legjobban? Talán a Rake ( a Figyelő ) története. 
10. Inkább az látványos vagy az elgondolkodtató horrorfilmeket szereted? Mindkettőt. 
11. Hiszel abban, hogy nem csak a mi világunk létezik? Sok mindenbe hiszek, köztük ebben is.
12. Próbáltál már ki valaha egy bájitalt, varázslatot? Varázslatot igen, de sose tudtam meg, hogy használt e vagy sem. Viszont egy pénz mágiát lehet megkéne csinálnom. (ikszdé)
13. Könnyen meg tudnak ijeszteni téged? Nem igazán. 
14. Próbáltad valaha megidézni Bloody Mary-t? Aha, nem jött el értem. Szomorú.
15. Hiszel a démonokban/ördögben/rossz lelkekben? Igen.
16. Ha egyedül vagy otthon, és lépéseit hallasz a házában, mit csinálsz? Megnézem van e valaki a házban. 
17. Ha át kéne élned az egyik horrorfilm cselekményét, melyiket választanád? Miért? Bármelyik horrorfilm végét, ahol a túlélőket mutatják. Nehogy már meghaljak. 
18. Ha csak egy halloween jelmezt viselhetnél életed további részében, mi lennél? A sikoly állarca.
19. Mentél valaha éjjel a temetőbe? Történtek veled ott furcsa dolgok? Na erre még nem vettem rá magam. Egyedül szerintem nem is merném megtenni. 
20. Mi lenne a választott fegyvered egy zombi apokalipszis esetén? Puska.
21. Inkább mennél el egy Halloween-i buliba vagy öltöznél be és játszanál csokit vagy csalunk-ot? Csokit vagy csalunk!
22. Egy horrorfilmben vagy. Milyen karakter lennél? Aki megoldja a rejtélyt, aki kinyitja azt a bizonyos dobozt, vagy aki elsőként esik el? Aki megoldja a rejtvélyt. 
23. Láttál valaha olyan filmet, ami után nem tudtál aludni? Ha igen, melyik volt az? A kör, az Átok és a Mama. 
24. Filmnézés közben te vagy az, aki végigbeszéli az egész filmet, aki minden ijesztő résznél becsukja a szemét, vagy aki gond nélkül nézi végig az egész horrofilmet? Én gond nélkül végig nézem, az a nagy szó, ha valamelyik jeleneten kicsit megijedek. 
25. Melyik típusba tartozol? Aki ijeszt vagy akit megijesztenek? Aki ijeszt.
26. Kedvenc ijesztő könyv? Stephen King könyveit nagyon szeretem, de a kedvencem tőle a Rémálmok Bazára.
27. Hány éves voltál, amikor megnézted életed első horror filmjét? Mi volt az? Nyolc, azt hiszem. 
28. Mi volt az első Halloween-jelmezed / minek szeretnél beöltözni? Hát, kicsiként csak farsangom volt, ami ugye később van, de ott egyszer Madonnának öltöztem. És csak erre emlékszem, másra nem.
29. Lesz valami különleges esemény, amin részt veszel idén Halloweenkor? Volt! A Family Parkban voltam anyuékkal, s nagyon jó volt. 
30. Szerinted mi a leggyakoribb hiba, amit szerinted mindig elkövetnek a horrorfilmekben? "Váljunk szét", "Nézzük meg", "Menjünk be"... stb.


#harmadikposzt
Paranormális élmények
1. Egyszer még pár évvel ezelőtt, anyummal kint álltunk a teraszon és cigarettáztunk. Pont halottak napja volt. A kutyám nagyon elkezdte ugatni az almafát. Odanéztem, s láttam, mintha egy öregasszony állna ott. Először úgy voltam vele, hogy hallucinálok. Végül anyám megbökdösött, hogy látom e az alma fa alatt az az árnyat. Mondom igen. Anyám eloltotta a cigijét, majd mindketten bementünk és az nap már nem mentünk ki a házból. 
2. Még általánosban egyszer hárman ott maradtunk órák után a tesi öltözőbe. A szellemekről meg a démonokról kezdtünk el beszélgetni, amikor hirtelen bevágódott a terem ajtója. Mindhárman megijedtünk, egymásra néztünk, majd gyorsan elhagytuk az öltözőt. 

#negyedikposzt
Kiakasztó ajánlók
Hát Halloween alkalmával a Chilling Adventures of Sabrina-t ajánlanám megnézésre, valamit a Requiem c. sorozatot, amiből sajna csak egy évad készült. A Harry Potter kihagyhatatlan, s mellé még mehet a Coraline c. mese és az 1999-es Álmosvölgy legendája. Nekem ezek kihagyhatatlanok. Valamit youtubeon az Éjfél Után nevezetű csatornát szoktam hallgatni, ahol különféle creepypasták vannak, igaz történetek és hasonló dolgok. 

#ötödikposzt
Ijesztő hangulat
Képtalálat a következőre: „oculus movie gif”Úgy döntöttem az Oculus c. filmet fogom bemutatni, ami a kedvenc horror filmjeim közé tartozik. 2013-as filmről van szó, s az egész cselekmény egy tükör körül forog. Kaylie megszerzi ezt a tükröt, ami régen apja birtokában volt. A tükör ölte meg a szüleit, s most el akarja pusztítani a tükröt. Visszaviszi a házába, s öccsével együtt dokumentálják a történéseket. Végül őket is megzavarja a tükör, s Kayla meghal, és Tim lesz az első számú gyanúsított. Röviden ennyi, részletesebben nem szeretném bemutatni, hisz ha valaki nem látta és netán megnézné, nem szeretnék minden poént lelőni. A történet azért tetszik, mert érdekes. Valami újat hozott, s végig féltem a film alatt, s sosem tudtam, hogy mi fog következni. Nem volt kiszámítható a történet. Mai napig 10/10. Azóta se fogott meg úgy egyetlen egy horror film se, mint az Oculus. 

Még egyszer köszönöm Lina M.-nek, hogy gondolt rám, s kihívott erre a cukiságra. Hamarosan jelentkezem egy új storyval. Addig is olvassátok vissza a már fent lévő történeteket, s ha tetszik, iratkozzatok fel.
Ölel titeket; Anne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Neva Bajkowe Szablony